A casa > News > News di a Cumpagnia

In u mercatu cinese, induve hè a strada per i lubricanti di l'automobile?

2023-10-14

In u mercatu cinese, induve hè a strada per i lubricanti di l'automobile?

Unu da l'armata OEM à u debut di marca indipendente

In l'iniziu di l'anni 1980, l'industria automobilistica Sino-straniera cuminciò à cumparisce in Cina, è i marchi di l'automobile internaziunali, cum'è Volkswagen, General Motors è Ford, cuminciaru à entre in u mercatu di China continentale. Abbassata da a tecnulugia tradiziunale di fabricazione di vitture obsoleta, a Cina si alluntanassi gradualmente da a so dolorosa storia di vitture "puramente fatte à a manu". Da tandu, Santana, Beijing Jeep, SAIC Volkswagen è altri mudelli sò apparsu in i carrughji di a Cina è diventanu populari in l'industria automobilistica cinese. À u listessu tempu, l'industrii upstream è downstream di i pezzi di l'auto chì sustenenu l'automobile sò ancu sviluppati in piena evoluzione in tuttu u paese. I lubricanti sò l'epitome più impurtante è chjaru di u sistema di supportu di l'industria automobilistica. In l'anni 1960, cù i bisogni di a produzzione di l'industria di l'automobile è l'aerospaziale, l'industria di lubricanti hà cuminciatu à principià lentamente. Da l'anni 1990, l'imprese di lubricanti chinesi guidati da Great Wall Lubricants cuminciaru à cresce. Duranti u listessu periodu, emergenu parechje cumpagnie private di lubricanti. Per esempiu, stabilitu in u 2004, Ribang Technology lubricants nova energia è altre imprese lubricant domesticu ben cunnisciutu.

In a prima fase di u sviluppu di l'industria di lubricanti, l'imprese cinesi mancanu di tecnulugia di pruduzzione è di trasfurmazioni di lubricanti standardizati. Attraversu a cuuperazione cù marchi stranieri, anu accumulatu gradualmente a so propria pruduzzione prufonda è tecnulugia di trasfurmazioni. Dopu à pocu à pocu maestru di pruduzzione è cuntrollu di qualità, assai imprese private in Cina hà pigliatu l'anni d'oru di l'aumentu di l'automobile domestica è u sviluppu di l'aftermarket di l'automobile, è si sviluppanu gradualmente da a produzzione OEM di e trè marche principali in u mercatu internaziunale di Meijia Shell. . Una marca forte hè una industria forte, è una industria forte hè un paese forte. In u prossimu decenniu, i marchi indipindenti domestici cuntinueghjanu à cresce, mentre chì a pusizione di punta di u mercatu di certi marchi internaziunali cunnisciuti diminuirà gradualmente. E marche cumpetenu cù incumbents cun sensibilità di u mercatu, produzzione flessibile è rendimentu di costu altu. Dati pertinenti mostranu chì in 2021, i marchi di lubricanti stranieri occupanu 93,9% di u mercatu domesticu, mentre chì e marche indipendenti sò solu 6,1% di a quota di mercatu. L'immensu mercatu di lubricanti domestici hè quasi monopolizatu da marche straniere.

Siconda, da u canali à u pruduttu genuinu, da u prezzu à u serviziu

Nanzu, u mercatu di lubricanti domestici era occupatu principarmenti da e trè marche maiò è altre marche internaziunali, chì rapprisentanu quasi 97% di a quota di u mercatu. Per quessa, in u passatu, lubricant dealers ammaistrà u supply di canali di primu livellu, chì significa chì u dirittu di parlà in u rughjonu, ma dinù significa chì vi pò mentiri à fà soldi, è i prufitti sò summamente riccu. Oghje, ci sò più di 6 000 marche di lubricanti in u mercatu domesticu. Ciò chì manca à u mercatu ùn hè più un pruduttu, è ancu un canale. Accoppiata cù un grande aumentu di a trasparenza di l'infurmazioni, l'accessu ùn hè più difficiule. Sia u pruduttu stessu pò purtà un certu spaziu di prufittu à u venditore hè diventatu un standard impurtante in l'era di u voluminu internu. I marchi internaziunali, cum'è e trè marche maiò, sò diventati pionieri di u mercatu per via di a so alta trasparenza di u mercatu è di i prufitti di prezzu bassu. Allora ci sò l'antichi armi di livellu bassu, ma avà sò stati rimpiazzati tranquillamente da e so marche. I servizii di sbarcu raffinati è un cuntrollu più strettu di u mercatu sò diventati e scelte di prufittu à mediu è longu per parechji venditori.

I casi di falsificazione di lubricanti sò ancu frequenti, è a falsificazione di marca hè più prubabile di accade in marche internaziunali cum'è e trè marche maiò. Perchè i canali di cuntrollu sò difficiuli di cuntrullà strettamente è a cuscenza di u mercatu hè estremamente alta, ùn ci hè micca spaziu per i falsi, ma à causa di fatturi cum'è u cuntrollu di u canali è u cuntrollu di u serviziu di marche indipendenti, è ancu un debule putenza di compra è altri fattori, ci sò falsi. I lubricanti domestici enfatizzanu l'alta qualità è u costu. Attraversu u cuntrollu di i costi di l'upstream è downstream di a catena industriale, pudemu pruduce prudutti d'alta qualità è low-cost, riducendu constantemente u prezzu di l'oliu lubrificante, è benefiziu direttamente a maiò parte di i pruprietarii di vitture. Nta l'ultimi anni, i marchi indipindenti domestici anu capitu ancu chì a guerra di i prezzi ùn pò micca diventà a forza motrice per sustene u sviluppu à longu andà di a marca, è anu aumentatu i so sforzi in i terminali di marketing è servizii, cum'è occupendu a mente di i cunsumatori di terminal. è utilizendu i grandi media novi per a publicità, chì hà ghjucatu un certu rolu.

Trè modi di cooperazione

Da vicinu à l'imprese upstream à vicinu à i fornitori di servizii downstream in u passatu, l'industria di lubrificanti era assolutamente duminata da i fabricatori. A relazione trà u venditore è u fabricatore hè puramente una di compra è vendita. I venditori agiscenu cum'è fabricatori di prudutti è merci. A viscosità di u canali di diversione à u fabricatore hè assai bassu, è micca solu a lealtà. In una era quandu i canali sò rè, u prufittu hè u solu ligame. Ci hè prufittu, ùn ci mancanu partenarii.

A viscosità trà i venditori è i pruduttori hè diventatu un fattore di sustenibilità assai apprezzatu per i pruduttori. Per sustene i rivenditori, i pruduttori investiranu risorse supplementari in i rivenditori, è ancu raggrupparanu assai i rivenditori in a regione per ottene un più bonu affondamentu di u mercatu regiunale. Per quessa, "affonda" hè diventatu un gridu di rallimentu per e marche indipendenti per lancià un attaccu à u terminal di u mercatu. Per esempiu, i lubricanti Ribon raggruppanu l'interessi di l'altri, è ancu permettenu à i venditori di diventà parti di a fabbrica per mezu di spartera o di distribuzione di l'equità, per ottene un mudellu di distribuzione di prufittu più longu.

Quattru differenzi di pusizioni di rolu

U mercatu di i lubrificanti hè pienu di opportunità, ma ancu di sfide è insidie. Attualmente, ci sò sei tendenze maiò in u sviluppu di e marche principali di lubrificanti in u mercatu domesticu:

Prima, custruite fermamente marche indipendenti, più è più attente à e marche indipendenti.

Cum'è Great Wall lubricating oil, Longpan Technology, Compton, zero oliu lubricating kilometers è cetara.


U sicondu hè di furnisce senza dubbitu prudutti di supportu per marche indipendenti. In più di l'oliu lubricante, ci sò prudutti di sustegnu di l'oliu lubrificante, cum'è l'oliu di carburante, l'additivi di mantenimentu di l'oliu lubrificante, è ancu i prudutti d'acqua cum'è l'antifreeze. Per esempiu, Longpan Tecnulugia pruduci i prudutti acqua-basatu à arricchisce cuntinuà e capacità di serviziu di u so propiu campu di marca è occupà u mercatu.

Terzu, piglia a so propria marca cum'è u banner, è strives à diventà a "base Liangshan Hero" chì riunisce parechje marche di petroliu cum'è Petrochemical unificatu, Tecnulugia di Lake, è New Century New Energy, fucalizza nantu à u posizionamentu d'integrazione OEM. Hè spiratu chì, per mezu di a so propria forza di fabbrica, diventerà a pusizione posteriore è u supportu per parechje marche è aiutà à e marche più indipendenti à navigà luntanu.


Quartu, a prima pruduzzione OEM è a ricerca è u sviluppu cum'è u vantaghju core. Mentre cuntinuendu à mantene a cumpetitività di l'OEM, avemu avà sviluppatu vigorosamente marche indipendenti OBM, cum'è Meihe Technology, Yuangen Petrochemical, etc., per ottene u sviluppu parallelu di dui unità.


Quintu, cù l'evuluzione è u sviluppu di certi canali, l'integrazione è l'evoluzione di e risorse, alcune forze novi guidate da l'approvvigionamentu centralizatu è a catena di furnimentu sò in crescita, chì currispondenu à i vantaghji currispondenti di i principali lubrificanti principali. Imprese à cooperà cù OEM, o cuuperazione di licenze di marca esclusiva, o cuuperazione di doppia marca. Hè i canali è a cooperazione cù e fabbriche d'alta qualità chì anu ottinutu u sviluppu rapidu.

Sestu, in l'ultimi anni, alcune marche di 100 anni di fama internazionale sò diventate fornitori principali di alcune categurie core di l'equipaggiu d'ospiti dopu un centu anni di cultivazioni intensive.

À u listessu tempu, l'influenza di a marca hè ancu ricunnisciuta da u mercatu. Per mezu di stretti standard di produttu internaziunali, standard di sistema di certificazione OEM, è cumminati cù l'operazione di u mercatu, hà ancu unitu à a pista di u produttu di lubrificanti è hà ottinutu un rapidu sviluppu.


Da una banda, l'oliu lubrificante hè una cumpetizione trà e marche, è da l'altra banda, hè ancu una cumpetizione trà a catena di furnimentu è vantaghji industriali daretu à a marca. In l'industria di l'automotive aftermarket, solu una cosa pò diventà u tonu eternu, è questu hè: furnisce i clienti cù u più grande valore è l'ultime prudutti di qualità è servizii di qualità. Indipendentemente da a guerra di i prezzi, ciò chì hè impurtante hè l'accumulazione è u cuntrollu di diverse marche in l'industria. Hè difficiuli di dì quale pò ghjucà bè è cuntinuà à ghjucà bè. U feedback di u mercatu pruvarà chì solu i vincitori di u sistema di mudellu + serviziu + pruduttu + prezzu ponu esce da u circhiu.

X
We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept